dimmiga dar, det var bra dar, men vad fanns det att se klart?

Jag är så fruktansvärt trött på vintern nu. Okej, jaja, jag vet, nu kommer den bästa tiden på vintern. Nu blir det vårvinter och sol och glittrande snö och sportlov och allt det där. Men bara tanken på att det är över två månader av vinter och kyla och snö och grått och mörkt kvar är sannerligen inte lockande.

Jag vill kunna gå ut på kvällen, ta promenader i Ström och solen skiner och det är ganska varmt fast det börjar bli sent. Jag vill ha solvarm asfalt och mina slitna blommiga ballerinaskor. Jag vill ha gröna löv på träden. Jag vill ha den här kvällen och den här känslan. (dock aldrig aldrig mer det här.)

Helvete vad jag önskar att Sommar2010-Liss hade kunnat prata med vinter2011-Liss. Då hade minsann sommaren plötsligt kännts helt fantastisk och utan större problem överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Norah

Svar: Liss, jag håller faktiskt helt med dig, men det jag vill lägga till är att vi inte ska lägga vår energi på att få ett uttalande från Carl. Vad en människa har att säga borde inte väcka en sådan debatt.



Sverige ska inte välja någon annans sida än folket, men att få en mans åsikt om det hela, ska det göra någon skillnad för oss?



Ja, han ska föra Sveriges talan utanför våra gränser, men då tycker jag att någon kunde ha sagt åt honom att säga något när det faktiskt VAR diktaturer.



Ghadaffi kommer nog inte kliva ner i första taget, men gör det någon skillnad vad Sverige har att säga om honom? Tror inte direkt att han lyssnar på en kille med råttor på kavajen.



Puess!

2011-02-26 @ 18:30:04
URL: http://norahjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Liss, om du följer Carl på Twitter märker du att han var varit där jättemånga gånger den senaste månaden.

2011-02-26 @ 19:59:26
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0