lördagskväll i Strömsund

Igår gick ryktet att Strömsund var the place to be för kvällen. Nu har ju det ryktet gått många gånger, och aldrig någonsin stämt förut, men jag tänkte att det var värt att kolla upp i alla fall. Jag, Angelica, Lotta och Oscar var nämligen på musikcafé, såg Alex spela med sitt band och satt sen och hade lite av en spontan jam-session i sofforna. Himla mysigt faktiskt!

Efter att alla begett sig hem till sitt var det bara för mig att sitta hemma och vänta. Hade tänkt gå och lägga mig, men jag agerade fyllechaffis kvällen till ära. Åt mina föräldrar. Ombytta roller? Hursomhelst satt jag uppe till två innan jag åkte och hämtade dem utanför Grand. Poliser var det där, och allmän oreda. Huvva, vad ungdomarna har för sig nu för tiden. Idag är jag hur som helst hyfsat trött och sov fram till mitt på dagen någon gång.

Söndagkvällen kommer ägnas åt ett ihärdigt pluggande, endast med avbrott för Solsidan. Har en religionsuppsats att färdigställa tills imorgon, åh så kul. Ville väl med detta blogginlägg mest bara säga att jag överlevt den här helgen också.

I måndags var jag, Lotta och Angelica på Saga och fikade. Såhär såg det ut.

Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Ursäkta, men vad menar du med fyllechaffis??

2011-02-28 @ 22:23:05
Postat av: Ibomamma

Ursäkta, men vilka fler än oss var du chaffis åt? ;)

2011-02-28 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0