"och hur konstigt det än verkar för alla andra kan man liksom inte stanna alla gånger och lösgöra sig från det man släpar på här i livet"

Igår såg jag Håkan Hellström i Östersund. Konserten var såklart bra, eftersom det var Håkan. Publiken var såklart sådär, eftersom det var Östersund. Dock är det svårt att få den där riktiga "konsert-feelingen" inne i OSD. Jag såg honom på samma ställe för precis två år minus två dagar sen också, och konserten igår väger lätt upp för den iallafall, så det märks att Håkans popularitet växer även i Östersund!

Det togs lite bilder igår också, de flesta blev rätt värdelösa, men bara för att ge en liten hint om gårdagen kan ni ju få se dem ändå minsann!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Skulle du kunna ta med min biljett på skolan någon dag så jag får den? :) vill spara den!

2011-02-14 @ 00:06:06
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, jag ser lagomt peppad ut på den där bilden. Det var bra såklart. Håkan liksom! :)

2011-02-14 @ 16:26:17
URL: http://julianaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0