oh I wanna feel love, oh I wanna feel love, oh I wanna feel your arms around me

Jag har varit på skolan idag efter att ha varit hemma sjuk i över en vecka. Från morgonen var jag hos tandhygienisten och fluorlackade tänderna. Dom hade ett helt nytt sorts fluorlack som jag aldrig haft förut som, hör och häpna, inte var äckligt! Stor lättnad faktiskt. Eftersom jag fluorlackar tänderna så ofta (en gång varannan månad ungefär) så är jag visserligen van vid det äckliga lacket, men uppskattar att få lite omväxling också.

Hursomhelst kom jag på grund av tandhygienistbesöket för sent till dagens första lektion, och hann bara ha en halvtimme ungefär. Lektionen som följde visade sig vara inställd, och vips hade jag slutat för dagen klockan halvtio på morgonen och kunde åka hem. Åh, vad det är jobbigt att gå gymnasiet alltså.

Idag avslöjades några av artisterna till Yran! Lykke Li, Säkert!, Daniel Adams Ray och Adrian Lux är några av namnen. Förutom Säkert!, som ändå kändes given på något vis, är jag väl sådär måttligt nöjd. Hoppas på några fler lite större BRA släpp snart! Okej, Lykke Li är bra, men inte den där fantastiska yranartisten man väntar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0