dag 01 – mina första/bästa klackar

Jag är en converse-tjej av stora mått. Såpass att jag skulle tippa på att jag har mina converse sisådär 300 dagar om året. Jag äger dock, förutom mina 5 par converse, sisådär 20 par skor till. Jag har x antal tygskor, ballerinaskor, pumps, you name it.

Mina "första/bästa klackar" är egentligen inte alls mina första, men absolut de som jag först började använda "till vardags". Och nog använde jag dem alltid. Så pass att ena klacken nu är helt nedsliten och skorna står och dammar på min skohylla. (Jag släpar fötterna olika mycket när jag går, så den ena skon är nästan inte nedsliten alls, medan den andra klacken är typ snett avskavd? Vanligt förekommande fenomen bland mina skor.)

Nu gör inte mina kassa bilder de här skorna rättvisa, men jag lovar att det är de absolut finaste skorna i hela världen!


Kommentarer
Postat av: Norah

Liss, du har ju gjort det som andra kvinnor gör av egen vilja! När ena klacken är kortare än den andrsa så går man mer med höfterna och mer "feminint".



Marilyn Monroe brukade göra så :)

2011-01-25 @ 22:43:04
URL: http://norahjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Alltså, Liss, DET ÄR SKITSVÅRT att ta kort på skorna när man har på sig dom! Höll på att ramla omkull när jag gjorde det, haha :)

2011-02-01 @ 06:16:43
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0