jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Först måste jag bara nämna den där listan jag håller på med. Jag ska fortsätta! Jag måste bara bli frisk först. Det är jättetråkigt att blogga när man är sjuk faktiskt. Sjukt tråkigt. Hehe. Ni ser ju. Men det var inte det jag egentligen ville få sagt med det här inlägget i och för sig.

Om bara tolv dagar faktiskt så ska jag till Östersund på konsert. Jag ska se Håkan Hellström! Underbara, alltid lika fina, alltid lika hjärtrörande Håkan. Som jag alltid lyssnat på och alltid tyckt om och som alltid har skrivit rätt ord. Det blir hur fint som helst! Att världens bästa gangstas ska med gör det ju inte sämre! Nu peppar, peppar, peppar jag, och hoppas verkligen på att vara frisk! (fast det är ju nästan två veckor. Jag ska lyckas bra om jag fortfarande är sjuk då!)

Sådär såg det ut sist jag såg Håkan Hellström, på Hovet i Stockholm med världens bästa vid min sida!

(and it's your birthday tomorrow, but I'm not supposed to know)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh Liss. Jag hoppas att alla dina drömmar slår in!



Kärlek <3

2011-02-02 @ 04:04:28
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0