blåbärsmuffins på flaska

Igår var min människa i världen på besök hos mig i Strand. Av någon anledning får hon alltid för sig att "ha med sig något till mig" som hon uttrycker det hela. Igår ville hon väl inte vara sämre än vanligt och hade med sig något så fantastiskt som en flaska parfym med blåbärsmuffins-lukt. Den luktar otroligt starkt, men efter att man hostat lite och det värsta parfym-oset svävat iväg kan man känna att det faktiskt luktar blåbärsmuffins! Helt otroligt.


Nu är jag jättepeppad på fler såna parfymer, fast med andra dofter då såklart. Det finns skitkonstiga lukter som typ Tomat, Nytvättade fönster, Kritor... Är helt lyrisk! Funderar väldigt starkt på att köpa Marschmallow-parfym faktiskt. Tänk att gå runt och lukta marschmallows!

(eleven.se)

Kommentarer
Postat av: Marcusmonika

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-20 @ 07:41:58
URL: http://marcusmonika.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0