rock'n'roll will never die.

Igår var jag på studentfest på bygdegårn i byn. Spännande, spännande. Det innebar alltså att jag umgicks med en himla massa folk jag aldrig mer vill ha nåt att göra med efter studenten, dansade till värdelös musik och tänkte gå hem hela kvällen men ändå stannade kvar av oklar anledning. Okej, nu lät det som om det var en hemsk kväll, vilket det inte var. Jag fick träffa gangsta-Rosita, allrabästa, och bara det var skäl nog att gå dom där 500 metrarna till bygdegårn och tillbaka och sitta där en hel fredagkväll.

För ett tag sen stannade förresten en skoter framför huset, jag hörde klampande på bron, dörren öppnades och någon ropade "gomorron i stugan!". Efter att grannen framfört sitt ärende fortsatte han med skotern längs bygatan. Väldigt klyschigt. Älskar glesbygden.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Bra att du kom! :)



(<3)

2011-01-22 @ 21:23:08
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0