Måndag igen

Idag har jag jobbat. Det var väl kanske inte sådär jätteroligt. Packat små lådor i större lådor. Löneökning fick jag dock, hittills den absolut största förmånen med att ha fyllt arton! Sen skickade dom hem mig för resten av veckan i brist på mer jobb. Inget slöseri på resurser här inte! Det här innebär alltså mindre ka-ching på kontot för mig, men å andra sidan fler sovmorgnar. Det är förresten två år sedan jag började på mitt jobb nu. TVÅ ÅR. Jistanes, vad fort det har gått! Sen dess har jag suttit där vinterkvällar och sommardagar och stämplat papper, bråkat med kopieringsmaskinen och vikt papplådor.

Jobbet.................................

and all of those moments just might find their way into my dreams tonight
but I know that they'll be gone when the morning light sings

Kommentarer
Postat av: ellen

visst jobbar du på sema? Eller... itella som det numera heter. Eller minns jag fel? :o

2011-01-06 @ 00:06:42
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: åh, lyckos dig! Jag är sugen på att höra om det finns nå jobb till övers för sommarlovet. Eller är det liksom helt kaputt-tomt på jobb där med? :o :(



hehehehheeeee, det kan vara ;)

2011-01-06 @ 00:11:08
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0