förfesten som inte blev så mycket mer

Nu i lördags hämtade jag upp de bästa killarna i världen och åkte hem till mig för att jag skulle fixa mig i ordning och vi alla skulle allmänt ladda upp inför att gå på krogen. "Krogen" var folkets hus i strömsund just i lördags, och utan att vara allt för elak kan jag väl säga att krogen sög. Förfestandet var roligt dock. Har tänkt blogga om det, men det har som inte blivit av än. Lite bilder tänker jag bjuda på iallafall!

Har för övrigt ingen aning om vem som tog denna paparazzi-bild medan jag står i min garderob och smetar på mascara. Den bara låg där i kameran när jag kollade igenom bilder. Mystiskt!


Fler bilder (varav en del ganska...speciella) hamnar inom kort på facebook för de som är intresserade. (Och vänner med mig såklart. hehe.)

Kommentarer
Postat av: Zut

Bilden på mig och Johnny <3 :')

2011-03-09 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0