gravity keeps my head down, or is it maybe shame?

Tills jag har fått upp lite bilder från musikteatern och skrivit lite mer om en massa annat gör jag som världens finaste Rosita.

Ett årtionde du skulle vilja uppleva:

slutet på 60-talet, med allt vad det innebär.

En superkraft du skulle vilja besitta:
tankeläsning, sålänge man kan blockera tankar man inte vill höra.

Bästa egenskapen hos dig:

jag bryr mig om människor.

Sämsta egenskapen hos dig:

Jag är väldigt dålig på att höra av mig till folk faktiskt. Jag bara...tappar bort det. Tänker inte på det. Tragiskt, men sant.

Det vackraste djuret i världen:

fjällräv! Den här var svårast dock. Tänkte säga giraff, men de är mer söta än vackra.

Din drömbostad:
Började leta bilder men insåg att den här punkten kräver ett helt eget inlägg isåfall. Får se hur vi gör med det.

Finaste namnet:
Minna, Matilda, Tobias, Hampus, Aaron.

Favoritkroppsdel:

Nyckelben, något av det vackraste jag vet.

Det mest fascinerande du vet:

solkatter. det spelar ingen roll hur många biologiska förklaringar det finns, det är fortfarande magi med solspeglingar helt enkelt.

Din drömpojke beskriven med tre ord:
Handlederna, dialekten, stegen.

En typisk bild som bara är så där fruktansvärt fin utan att man riktigt vet varför:


Kommentarer
Postat av: Sannaaaah

NYCKELBEN, ÅH LISS

2011-03-25 @ 00:31:34
URL: http://sannahahlin.blogg.se/
Postat av: linn

ÅH, ÅH, ÅH! nyckelben. När jag sagt till folk att det är den finaste kroppsdelen jag vet så tycker dom att jag är konstig. Nyckelben är finast och ´nu vet jag att jag inte är ensam! Tack Liss!

2011-03-25 @ 15:14:24
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0