inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt, men det skälvde när du rörde vid mig

Sportlovet är slut och imorgon bitti börjar allvaret igen. Två veckors musikal-APU ligger framför mig, vi får väl se hur det går. En sak är säker iallafall, och det är att det kommer bli ungefär tusen gånger mer intensivt än mina vanliga tvåtimmars-skoldagar.

Om 40 minuter sisådär åker jag till Östersund. Jag och Emmy ska åka skidor, skvallra och ha kuddkrig. Sen bor jag hos Jonna inatt, ska bli kult att kliva upp fem imorgon bitti!

i början på veckan var jag och Jonna i Backe och åkte slalom i Landsomberget. Såhär såg det ut.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh! Där har jag också åkte, rena självmordsstupet om jag minns rätt!

2011-03-13 @ 18:12:16
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0