so let's dance but tell no one about tonight

Å hej å hå. Jag har haft ungefär noll ork och lust till att skriva de senaste dagarna. Inte bara i bloggen, utan allmänt vad som helst. Ord och jag har helt enkelt inte kommit överens i veckan.
Tänkte dock ge er en kort lägesuppdatering:

Jag har fått sportlov. Efterlängtat minst sagt. Jag har fått världens finaste present, som jag ska visa i bloggen framöver hade jag tänkt. Jag har gått omkring som en zombie på skolan, men haft fina avbrott lite här och där tack vare världens bästa människor. Och ja, som sagt. Mer om senaste veckan dyker upp när jag orkar skriva igen. Med bilder dessutom!

Nu ska jag köra till Backe fram och tillbaks en sväng, och sen ska jag ut och titta på Strömsunds krogliv med mina favoritkillar i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0