love hurts when you do it right, you can cry when you get older

Har läst igenom mina och Emmys blogginlägg från den här tiden och fram till augusti förra året. Fruktansvärt deprimerande, och samtidigt får jag såna extrema sakna-attacker. Jag måste erkänna att trots allt var det där virrvarr-kaoset ändå på något vis bättre än att det inte händer någonting, som nu.

Hursomhelst, anledningen till det självplågeri detta läsande av min egen blogg innebär är att jag försökte ta reda på vad jag gjorde på köpmannamarknaden förra året. Årets upplaga av en av Strömsunds festligaste helger närmar sig, och jag insåg att jag inte har ens tillstymmelsen till aning om vad jag gjorde på köpmanna förra året? Är det NÅN som minns? VEM VAR JAG MED? Vad gjorde vi? Inte kan det väl ha varit så tragiskt att jag faktiskt var hemma?! Tacksam för svar.

Bilden har egentligen inget med inlägget att göra. Ville bara ha med nåt som symboliserar Strömsund typ.

Kommentarer
Postat av: linn

sv: den var sämst. sjukt krystad utan story. bara.. jobbig!

2011-05-03 @ 11:18:48
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0