Those will be the last memories

Jag vet inte hur länge jag gruvat mig för en sak, som nu är gjord. Eller okej, jag vet visst hur länge: 1 år, 4 månader och några dagar. Nu är det gjort. Det är gjort! Och, vet ni vad? Det finns en pytteliten möjlighet att det här kommer sluta bra ändå. Att beskriva känslan jag har just nu går inte.

Jag kom hem tre på natten igår. Varför är jag vaken och bloggar nu? Varför?! Äh. Ytterligare några timmars sömn, sen ska jag fira min lillasyster som idag går ut nian!

(Det går som sagt inte beskriva, men man kommer nog närmast om man beskriver det som "lycklig".)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh Liss! Jag blev gryyymt nyfiken nu, men det där låter bra hörru, väldigt bra faktiskt! Å då ska jag vara glad för din skull. :)

2010-06-11 @ 11:25:39
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Linn

:):)



SV; haha, jag tänkte faktiskt på det också. Efter att jag skrivit texten, och då orkade jag inte ta bort den. :D haha!

2010-06-11 @ 18:26:10
URL: http://linnedinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0