Have you ever been in love? Then you know what I'm thinking of.


Yo, all ya wiggahs in da hood!
Ja, jo, som ni kanske listade ut på min flashiga inledningsfras så har jag varit i Östersund idag! (Om ni någonsin varit i Östersund förstår ni det roliga.) Jag och Norah bestämde nämligen lite spontant sådär att hon behövde nya converse och jag behövde en shoppingdag. Fruktansvärt trevligt och alldeles awesome faktiskt! Mer såna dagar!
Resten av kvällen sen jag kom hem har spenderats åt skolarbete. Och inte vilket skolarbete som helst, utan talskrivande till Nationella provet i Svenska B. Jag har ägnat mig åt roligare saker, om jag säger så. Fast nu har jag iallafall kommit igång lite, och imorgon blir det till att nöta in så det sitter!
Skolan håller förövrigt på att ta död på mig, vi har ungefär femtiosju (kan vara lite lätt överdrivet. Men bara lite lätt!) inlämningar, redovisningar, prov och nationella prov som ska göras innan terminens slut, plus att vi har spelningar, på det, både som musiker och ljudtekniker, så det blir en hel del repande framöver. Nu till veckan går tillexempel måndag-tisdag-onsdag åt att repa för att sen vara gäster på en spelning på Saga på torsdag. Den som säger att estet är lättsamt en gång till får en oneway-ticket till något ensamt, tråkigt och regnigt ställe.
Äh, om man skulle ta och göra nåt vettigt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0