Love, love is like a stubborn youth

Vilken fantastiskt fin dag det varit! En ensemblelektion som var rolig, en mattelektion jag förstod (!) och repande med tjejerna som går framåt! Det skadar ju inte att det varit soligt och fint heller! Som jag nämnde i inlägget nedan hade vi ingen latin idag, så jag, Angelica och Tess hittade på bus istället! Vi hade också sällskap från och till av två trevliga pojkar och vårsolen!

Annars gör lite saker mig förvirrad (glad-förvirrad måhända?) och andra saker mig mest bara ledsen. Fast som sagt, allt som allt har det varit en ypperligt fin dag! Nu är jag peppad på morgondagen och ska gå och lägga mig!

Innan ni gör som jag, lyssna på det här!: I'M NOT YOUR TOY - LA ROUX


Kommentarer
Postat av: moa

Ååh, vilken söt bild på er :D

2010-04-21 @ 00:11:11
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0