uppdateriiiiiiiiiiiing!

Hej people! Jag vet att ni som läser den här bloggen saknar mig. Tydligen är min nya blogg för seriös? Jaja. Jag gör väl ett nytt försök här då.
Idag var det första dagen efter lovet! WOHOO! Eller, ja. Dagen har innehållit följande:
  • Nationellt prov i Engelska B, speaking. Det gick bra tror jag. Fast vem vet.
  • En gymnasiskola utan fungerande datorer. HEJA TEKNOLOGI!
  • Utprovning av en 30-talsklänning. Vad har jag gett mig in på?
  • Dubbla gitarrlektioner, som varje måndag. 1700-talsmusik och 70-talsmusik, kombinationen!
  • Repande med världens bästa musik-klass!
  • Riot On An Empty Street - Kings Of Convenience (som förövrigt är helt awesome att plugga till, har jag märkt!)
  • Suttit i vårsolen med fina människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0