We don't sleep when the sun goes down. We don't waste no precious time!

Igår vankades det festligheter nere på samhället. Strömsunds extraordinära och händelserika krogliv skulle utforskas! Juldagen, hemvändarkväll. Mycket folk på Folkets Hus. Golv klibbiga av både flaskinnehåll och maginnehåll. Lite slagsmål och poliser som drog folk ifrån varandra. Strömsund i dess rätta natur med andra ord!

Tack vare Rosita och Linn hade jag en himla bra kväll faktiskt! Jag umgicks med folk jag aldrig trodde jag skulle umgås med, pratade med folk jag aldrig trodde jag skulle prata med och blev hälsad på av människor som tydligen visste vem jag var. Som sagt, en himla trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Det var kul! Och vi ska göra om det!!1 :')

2010-12-26 @ 17:47:17
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0