every breath you take

Idag började skolan igen! (Jag går estet-musik som svar på frågan till förra inlägget!) Ja, vad ska man säga? Allt var som vanligt. Det är lustigt ibland, hur man kan vara borta i två veckor och leva vad som känns som ett helt annat liv, för att sedan komma tillbaka och upptäcka att inget alls har förändrats.

Jag började terminen med att missa skolbussen. Så det kan gå. Som tur var hade jag skjuts, och började ändå inte förrän kvart i nio, så ingen större skada skedd. Men ändå, jag missar aldrig bussen i vanliga fall!
Måndagar är, förutom att vi har en timmes sovmorgon, en fullspäckad dag när det kommer till lektioner för min del. Idag har jag dessutom jobbat mellan 16-20 efter skolan, och inte kommit hem förrän strax efter nio. Så ska jag ha det hela veckan, så den lär bli lång!

Jag jobbar på ett logistikföretag en bit utanför samhället jag bor i. Det jag gör är att öppna brev, stämpla/ kopiera papper, knappa in personnummer och andra liknande kreativt stimulerande uppgifter. Nej, särskilt kul är det inte. Men då jag ju faktiskt får lön, och dessutom har sällskap av en av mina bästa vänner är det ändå helt okej! Som tur var måste jag ju inte jobba där för evigt!

Jaja, jag ska ta en dusch, fika lite och sedan SOVA! Välförtjänt efter en 12 timmars arbetsdag (skolan räknas) och en natt med strax under tre timmars sömn!

GODNATT VÄRLDEN.

Idag lyssnar jag på: LUST FOR LIFE - GIRLS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0