those teenage hopes who have tears in their eyes

Ännu en skoldag har passerat utan att något särdeles dramatiskt har hänt. Förutom insikten om mitt pingvin-lika beteende då kanske. (Se nedan)

Idag har vi haft Ensemble A dessutom, ett av mina karaktärsämnen. Det gick oväntat bra med tanke på att vi började spela på en ny låt idag. Jag själv, som är en väldigt postivt inställd person, tror att det kommer bli awesome lagomt fram till maj nån gång då vi ska ha en spelning med gruppen på ett lastbilsflak. Jag är faktiskt peppad nu redan! Något av det bästa som finns är när man spelar i grupp och plötsligt känner den där samspelt-känslan. När man plötsligt, allihop samtidigt är på rätt ställe i låten, i takt och med såntdär flyt! Jag tycker synd om alla icke-musiker som aldrig får uppleva det alltså! 

Ikväll är det ju förresten P3Guld-Galan, vilket jag ska titta på istället för att lyssna på radion. SVT1 21:30, säger jag bara, och uppmanar alla att göra som jag och bänka mig då!

Idag lyssnar jag på: 1234- FEIST

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; haha helt otroligt! vart är världen på väg, egentligen? :D

2010-01-20 @ 22:08:52
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Nawie

Det kan vi ju göra! Fast, jag vill ju ha nästan så att det är svart. Kommer inte ihåg hur din systers hår ser ut :O

2010-01-23 @ 00:41:09
URL: http://nawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0