everytime it's over I want to press play again

Sommaren snurrade fort, och nu har typ hälften gått? Vad hände? Jag har iallafall stora planer! Igår bokade jag, Emmy och Rosita biljetter till Way Out West, till exempel. Om tre veckor åker vi till Göteborg. INSANE! Behöver det kommenteras hur peppad jag är?

Och det är ju inte det enda jag har planerat heller. Om en vecka börjar Yran, och nästa måndag åker jag på Festivalet i Strömstad. Hem, vila några dagar (läs: jobba några dagar), sen bär det av till Göteborg som sagt! Och sen...börjar skolan? Va? Hittills har jag, om man räknar bort de fyra dagar jag varit sjuk och således borta från jobbet och en enda helgdag inte haft en enda oplanerad dag. Upptagen tjej!

MEN. Efter morgondagens åtta timmar av slit och mental plåga får jag äntligen sommarlov! Hallelujah! I två veckor, alltså. Man ska ju inte överdriva.

(Sen måste jag bara lägga till att jag är trött på slagen i magen, också. Dumma, dumma facebook. Dumma, dumma namn. Dumma, dumma, dumma.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0