jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria, men det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria.


Just nu sitter jag hemma i mitt Strand med mina gäster för helgen, Linn och Emelie, efter att ha varit ner på marknaden och kollat läget en sväng, och även fått uppleva något som hämtat ur en domedagsfilm vädermässigt. Spännande! Annars säger jag bara det, dom där solglasögonen jag köpte kan ha varit mitt livs bästa investering! Kvällens planer är att fli sig, dricka kaffe, smälla i sig lite spaghetti och dra ner på byn för dag 3! Eftersom jag bestämde att successivt öka den positiva inställningen dag för dag är jag nu på topp!
äh, kaffe och fli sig vare ju ja! Vi ses nere på område ikväll, va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0