Vad vill du? Men kom då! Jag är ju här och väntar på dig.

Hela helgen har jag försökt tvinga fram ett blogginlägg utan resultat. Jag antar att även min fantastiska kreativitet och aldrig sinande talang för det skrivna ordet måste sina någon gång! Hur det än är har jag ju faktiskt haft enormt viktiga saker för mig också. Jag har tillexempel varit i Sundsvall. Och i Östersund. Och hemma. Nog om det.

Efter den senaste tidens närmast kaotiska företeelser gällande mitt sociala liv har saker och ting nog börjat lugna ner sig på den fronten. Som det är nu står jag mest här med ett lite visset hjärta och på tok för många trådar att trassla upp, men ganska lugnt är det trots allt.Utifall att ni undrade, alltså.

Det mest uppseendeväckande som hände mig idag, eller iallafall det som gjorde mig mest uppspelt (förutom mitt samtal med dagens födelsedagsbarn) var ett besök på vårt lokala bibliotek. Jag lånade som vanligt fler böcker än jag kunde bära, vilket hade kunnat leda till en katastrof under bärandet till bilen. Som tur var har jag mina ninja-egenskaper och lyckades på så vis undvika smärre missöden såsom att tappa alla böcker i en vattenpöl. Jag har hursomhelst tagit mig igenom en och en halv bok sedan vi kom hem på eftermiddagen någon gång. Börjar undra vad som hände med mitt liv. Det är lite en såndär hönan-och-ägget-situation. Är jag patetisk och ensam för att jag läser många böcker eller läser jag många böcker för att jag är patetisk och ensam? Tål att tänkas på. (Nu vet jag ju att jag inte är särskilt patetisk och ensam egentligen. Jag är ju en Cool Tjej.)


Kommentarer
Postat av: Wera

LISS!

Jag har tre böcker i "En prinsessas dagbok"-serien som är dina, om du vill ha tillbaka dem innan jag flyttar tänkte jag ^^

2010-07-27 @ 16:59:01
URL: http://weronicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0