When I look at you, I reach for a piano wire, fighting to keep it together, but it's pointless

Om fyra ynka arbetsdagar får jag äntligen sommarlov. SOMMARLOV! Det känns bra, fast bönderna i byn har slagit ner gräset på lägdorna nu. Det är sorgligt. Det betyder att sommaren snart är slut. Inte häftigt! Eller fyra ynka dagar, förresten. Nu ska vi inte underskatta dessa dagar, minsann. Idag spenderade jag återigen åtta timmar med att sortera fakturor. Det är faktiskt rätt tråkigt. Men vad gör man inte för det där välkomna klirret i kassan den 25e, liksom.

Om allt går som vi håller tummarna för kommer pengar behövas nämligen. Way Out West känns väldigt lockande. Så lockande att jag gjorde en spellista, till och med.
Dessutom får ni en fin video med en fin låt och en fin man. Det var allt för mig för idag!


Kommentarer
Postat av: Rosita

ÅH! Jag gjorde en sån spellista förut men tog bort den.. känner att jag kanske borde göra en ny! Å sen typ visa mina föräldrar den så att de fattar varför jag måste få åka :) haha.

2010-07-20 @ 17:11:01
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0