my soul is a lonely one, but I'm not alone, I'm not alone

Okej. Först och främst: Vad är grejen med reklamen moderaterna gör på bloggkoll och blogg.se?! Det är väl en sak om de har reklam på startsidorna, men man ska väl för sjutton gubbar slippa göra reklam för Moderaterna på SIN EGEN BLOGG?!? Är det verkligen för mycket begärt?! VA VA VA?! Och det gäller såklart alla partier, man ska väl slippa ha partipropaganda i sin blogg?!

Hursomhelst, idag var första dagen med föreställningar av musikalen, det har gått hur bra som helst, och jag är riktigt stolt över oss allihopa! Imorgon kommer det gå ännu bättre, och på torsdag kommer vi vara så fantastiska att det inte går att föreställa sig ens!

Idag hade jag också besök av Malin, vilket var väldigt trevligt! Jag gillar att ha besök av mina vänner (JA, det var en pik, haha!). Vi har, förutom bara umgåtts, lagt upp en verksamhetsplan för SSU Strömsund, vilket låter roligare än vad det är kan man väl säga!

Nä, nu blir det sängen, imorgon väntar ännu en dags föreställningar!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh Liss du är ju helt underbar! Nu förstår jag, du förklarar saker så bra vet du! Nu har jag till och med bestämt mig för vilket party, hahaha:D Ja det låter flashigt, eller spejsigt som jag skulle sagt.



Hoppas du förstår min tacksamhet.



TACK <3



J

2010-03-24 @ 00:11:15
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0