What would you say if I asked of you, out of loneliness, out of loneliness: Could I be with you?

sådär fint väder var det inte där vi var..


WOOH, jag är tillbaks från fjällen. Där blåste det, men jag var bad-ass och kastade mig ner för pisterna trots att jag inte såg ett skit tack vare kombinationen dimma/storm. Vad gör man inte för lite äventyr? Tyvärr kunde inte alla liftar i Trillevallen gå dock, men sånt kan man ju inte göra något åt.

Vi begav oss också en sväng till Åre, för att se skidturisternas förlovade land. Jag har en sak att säga, och det är: Åk inte dit. Tro mig. Ni kommer bara bli deprimerade. Det blev jag iallafall, allting var grått och slask och hotell och stora stugkomplex. Och förvirrande som satan. Plus att jag hatar tanken på att det där en gång i tiden var en gullig liten fjällby, och nu är något slags turistjippo. Man kunde räkna antalet vanliga hus på ena handens fingrar. Äh. 
Över till något annat. Såna här nämligen:
Är det bara jag eller kan dom vara jävligt roande, sånadär verifieringsord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0