det finns en förstaplats som inte går att nå, för ingen tror att dom är nåt där jag kommer ifrån

Alla som känner mig känner även till mitt närmast osunda förhållande till hallonlakritsklubbor. Jag har haft ett lager på mitt rum som jag trott ska vara för evigt. Idag när jag greppade i min burk märkte jag dock till min förtvivlan att det var min sista hallonlakritsklubba jag höll i handen. Panik! Har därför avnjutit den till max här nu ikväll. Fri tolkning. MMS:ade dock en bild till Emmy och Rosita. (Inte en av följande bilder, kan tilläggas. HEHE.)


Jag och en hallonlakritsklubba (därav min glädje). Älskar ni inte minst ett av dessa är ni inte värdiga läsare av denna blogg.

En annan sak jag hyser en stark kärlek till är flingor. Jag älskar flingor. Jag äter hellre flingor än godis. Jag skulle lätt kunna äta flingor till frukost, lunch och middag varje dag. Förutsatt att jag har många olika sorter att välja på, vill säga.
Sveriges godaste flingor! Lovar att ICA inte betalar mig för reklamen av deras varor i min blogg. Skulle dock inte förvåna mig om de erbjöd sig att göra det, med tanke på hur stor min blogg är. Försäljningen skulle skjuta i taket efter bara en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0