lonely robot in a wasteland

I helgen fyllde jag år, och bland presenterna fanns en liten, rosa, smidig och jättebra kamera från mina föräldrar. Naturligtvis har jag använt den flitigt de senaste dagarna. Funderar på att revolutionera mitt bloggande med bilder. Ska börja slänga in en 'dagens outfit' också. NÄRÅ. Skämta. Lugna er!

I fredags, på min artonårsdag, struntade jag i festande och dylikt. Istället kom ett gäng av mina finaste vänner hem till Strand. Vi drack kaffe, åt tårta, diskuterade allt mellan himmel och jord och bara hängde.


I lördags hade jag och bästa Angelica en spelning. Innan vi klev på scenen hade jag, hon och Tess världens photosession. Spelningen gick rätt bra faktiskt, vi har fått bra kritik iallafall! Efter det var jag med Malin på tillställning i Ström, spännande spännande. Jag behövde inte ens visa leg när jag skulle in. "Är du arton?" frågade vakten. "Ja." sa jag, och så var det med den saken.


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Ååh Liss!

Jag lovade dig ju faktiskt ett brev (eller ja, jag lovade mig själv att skriva ett brev) på din artonårsdag. Förhoppningsvis får du det innan skolveckan är slut :) IH

2010-10-05 @ 19:13:33
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0