"Allt gör mindre ont sen, inget är värre än första gången". Tror du på det där själv?

Den senaste veckan har jag och mina vänner dividerat mycket kring vilken Pokémon jag är. Eller, vilken Pokémon jag är mest lik kanske man snarare ska påstå. Två coola killar påstod att jag var Chansey, och fick medhåll av bildarna i min klass. Allsmäktiga Facebook påstod att jag var Blissey, och Facebook har ju alltid rätt som vi alla vet. Min människa, som om någon borde ha koll, påstod dock att jag var Jigglypuff.

Jag har fortfarande inte kommit fram till vilken av dessa, om det ens är någon av dessa, som är "min" Pokémon, men efter att ha kollat upp var och en av dem har jag kommit fram till en slutsats iallafall. Se själva.
Någon mer än jag som ser ett mönster?

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hahaha underbart Liss! :'D

(För övrigt så gillar jag förra inlägget!)



Kan ju också tillägga att jag blev Snorlax en gång på det där Facebook-testet. He he..

2010-09-27 @ 20:20:59
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Jag önskar jag var Slangmannens avkomma

Behöver jag säga mer att du är den enda som kommenterat på min blogg, eller? Haha! Tack, i alla fall :D Åååh, det är så roligt med feedback. Och så röstar jag i alla fall på Blissey. <:

2010-09-27 @ 23:00:26
URL: http://sannahahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0