so somehow we're the same, we're causing people pain

Jag har ungefär två lektioner om dagen, och ändå känns mina dagar så otroligt långa. Och det beror inte på att jag jobbar efter skolan. Jag gillar ju skolan, ändå är jag redan skoltrött. Jag är rätt säker på att det är för att vi inte har kommit igång med skolarbetet än, utan bara är i inledningen av alla kurser. Jag hoppas på att snart faktiskt ha något vettigt att ägna min lediga tid på skolan åt!

Det jag känner mig mest motiverad och peppad inför är religionskunskapen. Vi har haft två lektioner hittills, och jag känner att det kommer bli så himla spännande! Är så uppe i det blå över den här kursen att jag till och med gick till syon och trixade åt mig B-kursen. Frivilligt. Cool tjej.

Annat jag ser fram emot är morgondagens besök hos några av världens bästa människor i världens bästa by. Näst efter Strand, alltså. Och såklart lördagens filmtittande med Sveriges bästa klass. Kan verkligen behöva såna här kvällar nu framöver, känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0