vi är inte såna som i slutet får varann

Jag har lektion, men sitter ändå och bloggar. Breakin' the law!
Jag och Emmy har stora planer för veckan. Stora, stora planer! För att sammanfatta kan man väl säga att vi som vanligt ska vara Coola Tjejer.


Oklart varför jag ens skriver ett inlägg när jag egentligen inte hart något att säga. Förmodligen för att det är roligare än att faktiskt jobba med våran svenska-uppgift. Jag är så ambitiös och duktig, och börjar terminen med att anstränga mig till max, känner jag.

Äh.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: haha What has been seen, cannot be unseen.

Jag har tyvärr också sett den där lila mysdressen och kände direkt för att skratta eller bara lägga mig ner och tokgråta av skam för att en sådan person utan vett vandrar omkring på våran skola. Att hon också betalat över tusen spänn för den, får mig verkligen att undra vad i helvete det är vi har fått för något till skolan egentligen. Ack och ve.

2010-09-06 @ 10:57:01
URL: http://lawliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0