veronica maggio


Alla som är det minsta lilla insatt i bloggosfärens trender eller har en användare på facebook/twitter kan väl knappast ha undgått hur extremt hypeat Veronica Maggios senaste album Satan I Gatan blivit. Jag själv har aldrig haft mycket till övers för fröken Maggio, men det här albumet har jag lyssnat på ungefär 15-20 gånger nu sen igår. Det är så fruktansvärt bra! Jag vet inte ens vad det är som gör det, men hon rör verkligen vid något hos mig. Jag gillar alla låtar, på riktigt. Snälla bli min lockar nästan fram tårarna. Jag kommer har fått en ny innebörd när den sätts i sitt sammanhang. Mitt hjärta blöder säger ungefär allt en låt kan säga. Bara...lyssna på albumet, så kommer ni förhoppningsvis förstå!

Vill ni veta lite mer om Veronica kan ni ju köpa senaste Cosmo och läsa den fina intervjun med henne, som jag gjorde förra veckan, att döma av bilderna. Är lite små-kär. Hade varit kär på riktigt om jag inte varit heterosexuell, mainstream och tråkig som jag är.

Kommentarer
Postat av: Norah

Hade jag inte varit mainstream och tråkig had jag nog änå inde gillat Veronica Maggio. Hon har fina texter men hon själv... no comments.



Däremot hade jag varit omainstream och otråkig hade jag nog varit kär i Hanna Hellquist! Mer underbar kvinna får man fan leta med luskam efter!

2011-04-30 @ 14:41:54
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0