Bra start på en bra vecka

Det har varit en hektisk, men ganska spännande dag för mig. Förutom riktigt ambitiöst arbetande på mina lektioner har jag hunnit med ett styrelsemöte med elevrådet också, känns bra att vara lite aktiv på skolan nu och då också, med tanke på att 90% av alla mina dagar är rent ut sagt extremt slappa. Efter skolan gick jag, Norah, Helen och Camilla och köpte Ben & Jerrys som vi sen smaskade i oss på skolan under mycket skratt, och efter det gick jag och mina allrabästa classmates Angelica och Lotta till Saga för kaffe och måndags-skvaller.

Dagens bästa var dock utan tvekan vårt årsmöte med SSU Strömsund! Jag blev under mötet vald till ordförande för min SSU-kommun, eftersom Malin, som varit tidigare, valt att lämna över det uppdraget. Jag är verkligen jätteglad över det här förtroendet och hoppas på att fortsätta "styra" SSU Strömsund lika bra som hittills tillsammans med resten av den nyvalda styrelsen!

SSU Strömsund i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0