dag 05 – fem hemligheter.

Justja. Jag höll ju på med en lista! Idag ska ni få läsa "fem hemligheter" om mig. OJ, vad spännande, kan ju tyckas, men det återstår väl att se. Jag kan ju inte avslöja några jättehemliga hemligheter, det kan ju få en del förödande konsekvenser. Men såhär kan vi göra!

1. Fram tills sommaren innan jag skulle fylla femton sov jag med min mjukis-val Valle, och behövde honom för att somna. Sen renoverade vi mitt rum, jag rensade ut och Valle hamnade i en kartong på vinden. Ibland saknar jag honom lite faktiskt, han är ju himla gosig trots allt.

2. Varenda gång jag går in på Gula skolan ("estet-byggnaden") blir jag plötsligt kissnödig och måste gå på toaletten. Nu menar jag varenda gång. Mycket mystiskt det där.

3. Jag tycker att den här låten är bra. Vilket jag skäms över.

4. Jag avskyr Jim Carrey och anser att han är en helt talanglös person som bara får roller för att han klarar av att förvrida sitt ansikte. Jim Carrey har inte varit med i en film värd namnet som inte innehåller minst en femminutersfrekvens av Jim Carreys ansikte i närbild samtidigt som han låter och grimaserar. Hur gammal var han, 40 eller 4? Nej, det finns absolut INGET roligt med honom. Punkt slut.

5. Jag borde egentligen vara emot monarki, men det är jag inte. Varför? Jo, för att jag tycker kungafamiljen är gullig och verkar trevlig. På riktigt.

Kolla. Visst är dom söta? Till skillnad från...
INTE söt!

Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Menar du gullig på denna bild eller menar du gullig? ;)

2011-02-03 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0