jag kan inte se min panna.

Min kära vän Norah är en fantastisk människa. Idag efter skolan måndagshängde vi som vanligt, som vi alltid gör måndag-eftermiddagar när mer eller mindre hela skolan i övrigt har lektion. Först pluggade vi kulturhistoria. Jag läser Norahs anteckningar.

Jag: Men Norah, nu har du ju skrivit fel! Alla vet väl att det var Michelangelo, och inte Da Vinci som målade Nattvarden?
Norah: Men just det! Det är ju därför filmen heter Michelangelo-koden!

Efter ett tag av andra samtal utbrister hon, apropå absolut ingenting: "Vet ni vad jag aldrig någonsin har sett? Min panna!"

Trodde ni inte på att hon är en fantastisk människa innan det här inlägget gör ni det nu.

hjalmars snyggaste!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH <3 ÄLSKAR ER

2011-02-15 @ 00:50:44
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: Norah

Det är ju sant, ju!

2011-02-15 @ 19:17:56
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0