I would have given you all of my heart

Igår hade jag tänkt sova, men då tyckte Cecilia att jag skulle komma till Rossön och spela bingo istället, vilket jag således gjorde. Vann inga pengar, men trevligt var det ändå minsann! Det här med bingo är verkligen min grej känner jag. Sådär lagom mycket spänning i vardagen! Väl hemma skyndade jag mig i säng, ställde väckarklockan på 04:00 och vid fem körde jag och Norah över Vattudalsbron mot Östersund. I Jämtlands residensstad plockade vi upp Jonna och väntade sen på ett försenat tåg. När tåget väl rullade fram hoppade världens finaste bästa Julia av efter att ha befunnit sig på andra sidan atlanten i ett halvår. Nu är vår systerskara komplett igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0