you're responsible for the way I feel, 'cause I found a happy face in the mirror today

Antalet läsare på min blogg de senaste två dagarna har varit så extremt många fler än vanligt att jag börjar ifrågasätta vad jag egentligen höll på med i helgen. Något som jag glömt MÅSTE jag ha gjort, med tanke på hur många som helt uppenbart var fruktansvärt nyfikna på hur min helg varit. Fast å andra sidan klagar jag ju inte heller, för alla vet väl att det viktigaste med en blogg är ett högt läsarantal! Närå.

Idag var min semester slut och jag vandrade återigen omkring på jobbet med släpande steg. Men trots att jag var mer fysiskt utmattad än vad som överhuvudtaget borde vara tillåtet var det inte alls jobbigt att vara där! Jag hade nämligen sällskap av lillasyster på rasterna (hon började på mitt jobb idag, men på en annan avdelning!) och såklart av allrabästa Angelica. Tillsammans gjorde vi dagen kort och smärtfri, och inte blev det sämre av att vi lite oväntat fick ha pysselstuga i och med nya arbetsuppgifter! Tänk att man kunde tycka att det var så roligt att för omväxlings skull få spendera en timme med att tejpa fast kvitton på papper.

Annars är jag mitt uppe i högskolestressen, nu i veckan får vi antagningsbesked och sen börjar bostads-sökandet på allvar! Är nervös men samtidigt himla peppad faktiskt. Snart, snart händer något nytt i mitt liv efter alla dessa år av trampande på samma ställe. Resten av veckans dagar ska jag spendera med ett ihärdigt jobbande, att läsa Game of Thrones som Emil vänligt nog lånat ut till mig och såklart att spela tetris. Och se Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. Så ni vet var ni har mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0