I'm just waiting for my chance to come

Igår var jag på äventyr på det bästa stället jag vet. Jag hälsade på mina vänner i Backe en sväng! Vi grillade, var på biläventyr i de ångermanländska skogarna, diskuterade alternativa världar, satt på tok för många i en och samma soffa och mådde hur bra som helst.

På vägen hem, alldeles innan jag körde in i Strand vid halvfyra imorse, fick jag hänga med byns egen älgfamilj ett tag också. Älgmamman är helt galen och vaktar sina två små kalvar för allt vad hon är värd. Efter att ha tagit en bild för att kunna delge alla sociala medier om min viltupplevelse körde jag därifrån fort som vinden för att slippe bli attackerad. (Nu i veckan fick min farbror gömma sig bakom ett träd för att komma undan hennes vrede. Också säger dom att björnarna är farliga liksom!) Söta är dom små kalvarna hursomhelst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0