Livin La Vida Norrland

Innan jag berättar om studenten och allt det dära (för jag har tagit studenten nu, och det är väl något en äkta bloggare skulle välja att nämna för sina läsare) så vill jag bara berätta om mina vänner Björn och Linnea som är på besök här i Strand i några dagar. Dom är helt lyriska över mitt landsbygdsparadis, kallar min gård för Strands Herrgård, plockar blommor på lägdorna, njuter av solen och sådär. Det perfekta livet, kan man väl säga.

Igår var vi ute på hörnet på studenteventet tillexempel, jag och Björn (Norah var också med!). Jag tror han tyckte det var ganska roligt faktiskt. Fast jag tror att han i hemlighet ville dansa till den fantastiska musiken med alla strömsundare, men bara inte vågade. Han får väl göra det nästa gång helt enkelt!

Linnea har nog redan börjat kolla efter lämpliga hus att köpa, och Björn funderar nog på att uppgradera sin garderob med lite Jack & Jones-jeans och rutiga skjortor. Sammanfattningsvis tror jag vi kan konstatera att Linnea och Björn äntligen kan förstå det fantastiska med Strömsund!

Jag och Björn, @Corner Foodhouse, livin the dream!

Ikväll ska jag fortsätta visa upp det finaste glesbygden kan erbjuda, då vi ska på dans i Sikås. Styrdans i en liten by med allt vad det innebär, det här blir kul! Saknas bara att det hade varit en loge också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0