studenten

I torsdags sprang jag ut från skolan i en vit mössa, viftade med estetflaggan på ett flak, smällde en champangekork i huvudet på en okänd skallig man, hade finaste studentmottagningen, spelade kubb med min fina klass som inte längre var min klass, träffade väldigt glada studenter vid kajen, hängde på torget eftersom jag var för snål för att betala inträde till hörnet, insåg att jag fått skatteåterbäring och löste in mig ändå, hade ironiskt kul, ramlade hem till Strand i gryningen och gick och la mig med en klump i magen som så ofta tidigare, men en glad klump den här gången. Det är så sjukt roligt att ta studenten minsann!

Lägger ut mina "bästa" bilder, som inte direkt är bra för det. Moa har dock tagit helt fantastiska bilder från flaket osv ifall man vill kolla på det!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅHH! En gråtmild Anka, gud så jag saknar estet!

2011-06-12 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0