det är ett krig, varje dag skjuter vi ner varandra

oj oj oj. Igår var det köpmanna. Jag och mamma strosade runt i finväre i flera timmar, gick en tipsrunda, åt en munk med Marcus och jag köpte ett sjukt fint försilvrat gammalt cigarett-etui. Inte för att jag röker, utan för att det var fint. Sån är jag. Sen på kvällen var jag, Frida, Jesper, Johnny och Pontus hos Frida och hade kul. Norah kom också dit innan vi gick på hörnet. Nog om det.

Fridas bild. Kan ju nämna att det var en överraskning för oss att plötsligt se Pontus i bakgrunden på kortet. En sjukt läskig version av Pontus dessutom.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du röker väl visst :p annars skulle du väl inte ha marlboro i väskan

2011-05-29 @ 19:28:29
Postat av: björn

SÅN E DU!!

2011-05-29 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0