I've been thinking about Gabrielle Solis and all the desperate housewives, I've been thinking about Mike Delfino and his gun

Varenda gång vi gör något på skolan nuförtiden så är det liksom för sista gången så nära är det nu. Idag var det till exempel antagligen sista gången jag bråkade med skolans skrivare. Att det skulle bli ett sentimentalt ögonblick hade jag väl knappast kunnat tro i höstas.

Ska jag vara helt hundraprocentigt ärlig kommer jag inte sakna gymnasiet. Jag är klar här nu, jag har varit det i ett år. Även om jag haft tre fina år har jag haft min gymnasietid, helt enkelt.

Ikväll var det Poängjakt för studenterna, min klass gjorde en fantastisk insats och lyckades att inte hamna sist, vilket vi är rätt nöjda med faktiskt. Roligt hade vi på kuppen! Sen dissade jag alla sorters övriga firanden av detta för Desperate Housewives och pizzarester hemma i strand. Sjung om studentens lyckliga dag, typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0