jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden om jag kunde

Onsdagar är i vanliga fall mina långdagar. Jag slutar nämligen halvtre, efter min dödslängtans-lektion på två och en halv timme, arrangering och komposition. Idag visade det sig dock att vi varken hade någon arko eller mentortid och att vi dessutom fick sluta tidigare från kulturhistorian. Detta resulterade i att vi slutade klockan 09:00. Meningsfull skoldag. ROligt har jag dock haft! Jag har spelat geni, och vunnit som vanligt. Jag har varit på konsert med estet-tvåorna. Jag har ätit glass i solen. Jag har haft ssu-möte. Fin dag, minsann.

Insåg idag att det är 20 dagar tills betygen sätts. Tur att jag är klar med allt och så vidare. Fast nä. Resten av denna onsdag-kväll ska jag spendera med att panikskriva min PA-rapport!

Tänkte att ni skulle få lyssna på min spellista för maj också! LYSSNA LYSSNA. Om ni har tid på spotify eller inte är snåla vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0