kändis-Liss

Förresten hände en rolig sak idag: Jag fick känna på hur det är att vara en lokal-kändis! Jag ringde nämligen Folkets Hus idag för att boka en lokal att ha vårat ssu-möte i. Samtalet lät såhär:

- Folkets Hus Strömsund
- Jaa, hej, Liss Jonasson, jag ska hålla i ett möte idag och skulle behöva ett rum att vara i.
- Ja det går alldeles utmärkt! Vilken tid?
- Halv fem
- Okej. Då skriver jag upp SSU Strömsund där alltså?
- Eeh.....okej..............ja, precis......
- Jättebra. Hejdå!
- Hejdå...?

Känslan av att kunna presentera sig för någon man inte känner, också vet dom vem man är! Det är typ som att vara starstruck fast på något omvänt vis.

Kommentarer
Postat av: sandra

asså liss, jag älskar din blogg x)

2011-05-04 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0