om du undrar varför vi aldrig springer på varann


Jag har funderat jättelänge på vilket album som faktiskt är mitt favoritalbum och kommit fram till att just nu är det iallafall Säkert!s Facit. Jag är förmodligen en av Annika Norlins mest hängivna beundrare, och varenda gång jag lyssnar på Facit känns det som om det är mig hon sjunger om och mitt liv det handlar om, eftersom allt är på pricken. Jag älskar hennes första album också, men om det var perfekt så är hennes andra bättre än perfekt. Köttet är svagt är för övrigt den enligt mig bästa låten på albumet.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Känns som jag har lyssnat lite på köttet är svagt jämfört med de andra låtarna, dock gillar jag inte Fredrik riktigt annars är albumet guld.

2011-05-12 @ 17:14:59
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0