Livet i en studentkorridor på Ålidhem

Bloggstatistiken ser fruktansvärt deprimerande ut, senaste inlägget postades för en evighet sen, och ändå har så mycket hänt! Idag tog jag mig i kragen och gick ner på stan och köpte mig ett mobilt bredband. Nu kan jag alltså åter uppdatera er på alla anekdoter från mitt ack så spännande liv!

Så, vad har hänt sen jag tryckte bilen full med saker och begav mig till Umeå? Hm ja, ärligt talat inte särskilt mycket. Jag har gjort mig hemmastadd i mitt lilla studentrum på fysikgränd. Min cykel blev stulen innan jag ens hann använda den. Jag har hängt med Julia. Jag har burit en madrass på huvudet genom halva Ålidhem med Rosita. Jag har försökt lära mig hur den här staden ser ut. Ikväll ska jag dricka vin. Livet är helt okej med andra ord. Det som slår mig mest med det här stället är den extrema kontrasten att bo i en stad jämfört med att bo där jag bott hela mitt liv. Jag har ca. 3 minuter till Ica härifrån, och dom har öppet till 22 på vardagar? EH? Denna lyx alltså.

Jag tänkte dela med mig av lite high class-iphonebilder, men min iphone och min dator tydligen är osams. Det kommer senare med andra ord! Eller kolla på instagram om ni har såna moderniteter.

FÖLJ DENNA BLOGG FÖR DEN SPÄNNANDE FORTSÄTTNINGEN PÅ "LIVET I EN STUDENTKORRIDOR PÅ ÅLIDHEM"

Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Hej,

Har inte instagram....:( Väntar alltså på riktiga bilder och fortsättningen! :)

Saknar dig. Kramar från mig <3

2011-09-08 @ 02:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0