Hej hej bloggen

JAG ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!!!
 
För ett osaligt antal veckor sedan bestämde jag mig för att lämna den här lilla trevliga bloggen åt sitt öde. Eller, det var väl egentligen inte tanken att göra det ska erkännas, sanningen är att jag var för lat för att uppbringa den energi som ett kreativt skrivande kräver. Men eftersom en ju aldrig vill vara den som blir dumpad av kreativitet i detta fall) och om det nu ska vara vill vara den som sätter dolken i hjärtat (på bloggen alltså) väljer jag att anamma inställningen att jag lämnade bloggen, inte tvärtom. 
 
I vart fall blev det för mycket idag. Jag har länge känt någon slags inre skrikande panik över saker jag vill säga på något sätt. Det är dags för min blogg att resa sig ur askan, så att säga. 
 
Hoppas ni följer med mig, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Ibomamma

Äntligen. <3

2012-12-18 @ 07:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0