hemma hemma

Det är ett nytt år, om det nu är något att hänga upp sig på. Jag åkte till Umeå och flyttade in i en lägenhet förra veckan sisådär, litegrann för att göra nåt nytt i 2012s ära. Och för att mitt förra hem, som redan åtskilliga gånger behandlats i denna blogg, var en psykisk och hygienisk misär. Nu bor jag fint, med en kombo som ger mig nybakta cupcakes när jag stressar med hemtentan och gillar att städa, en katt som sover vid mina fötter och en liten sköldpadda. Vi tittar på Sveriges Mästerkock eller franska filmer om kvällarna och äter vegetarisk mat. Jag har redan hittat tillbaka till vardagen, trots att det är en någorlunda ny vardag.
Har alltså gått från detta:
Till detta:
Mitt liv är i största allmänhet ganska fint just nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Men Liss! vad är det för fel på eran sköldis?!??!?

2012-01-16 @ 18:25:15
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: Sofie / Komigensofie

SÅ SÖT SKÖLDPADDA :D Vi hade två sånna inneboende på Kyrkerud. Dom är ju så fina!

2012-01-21 @ 16:31:03
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0