Nu börjar sommaräventyren

Imorse när jag spatserade till tvättstugan och fåglarna kvittrade och solen sken och det luktade gräs och varm asfalt kände jag äntligen att "nu är det minsann sommar!". Jag har exakt fem dagar kvar av terminen, fem dagar. Det känns som om jag alldeles nyss flyttade till Umeå utan att egentligen veta vad som väntade och med en helt annan plan än där jag hamnade. Jag är lite klokare, lite modigare och framför allt så mycket gladare nu än jag var i september. Nu väntar sommaräventyr hemma i Jämtland och utflykter till nya platser innan hösten kommer och jag fortsätter mitt Umeå-liv. 

Jag tänkte även bjuda er på någon slags fotografisk inblick i den senaste tiden av mitt liv. Varsågoda. Lite sittning med USHF, lite B-uppsatsförfattande och häng på campus, lite födelsedagskalas, lite vårpromotion och lite scharinska. Och fika såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0